090427

Dålig uppdatering här på sistonde, jag vet. Det har inte riktigt blivit av att sätta sig ner och skriva ett inlägg^^
Jag har inte direkt några häpnadsväckande updates iaf, det har varit ganska lugnt faktiskt.
I fredags mötte jag upp ett par stycken ifrån min gamla au1klass på högskolan. För er som inte är så insatta så går man med en klass/grupp på det allmäna utbildningsområdet/AU1 (det som alla olika lärarinriktningar läser tillsammans) sen splittras man och läser tillsammans med dem som också ska bli förskollärare tex.
Det blev som alltid väldigt roligt. Mycket skratt, konstiga samtalsämnen, god mat och goda drinkar! Jag hittade en ny favoritdrink, den lär jag definitivt dricka nästa gång jag är där.
Annars har det varit mest plugg som har gällt. Har lämnat in mitt lekpedagogikarbete, och det känns skönt att ha det färdigskrivet.
Idag var jag ledig hela dagen, men var ändå på högskolan en snabbis för att gå inom tandläkarmottagningen.
Och imorgon ska jag, Emma och Catarina på studiebesök på en Waldorfskola för att se hur den pedagogiken fungerar i praktiken så man vet lite mer om hur det fungerar när vi ska ha debattseminariumet.

Det var en snabb update om vad som hänt på sistonde.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Svar: Vi kan ju se om vi har tid :)

2009-04-28 @ 17:19:17
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0