De små mästarna

En bok som jag beställde för ett par dagar sen landade hemma i vår brevlåda idag. De små mästarna-om den fria lekens pedagogik heter den. Ska sätta mig ner nu ikväll och läsa i den hade jag tänkt, vill hinna läsa lite i den innan jag sätter igång med arbetet som jag ska använda den till.

För övrigt så har det varit en ganska lugn skolfri dag. Mötte upp de andra i basgruppen på bibblan inne i stan kl 10 för lite skolarbete, sen har det inte hänt alltför mycket mer.
Övningskörde igår med pappa förresten, det gick mycket bra även fast bilen dog ett par gånger men det var mest slarvfel från min sida. Vill köra snart igen, kul är det ju! :)

Nu ska jag iaf gräva ner mig i plugg lite. Trist men behövligt. Fast en postiv tanke är att vi bara går 13 dagar till innan det är sommarlov för vår del. 4 juni är sista dagen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0