Happy Birthday


Idag är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag, hurra hurra hurra! :D
Hon fick de båda Arn filmerna och en bricka med cupcakes på av oss i familjen. I helgen kommer det lite folk för att gratta =)
Annars har jag bara varit på praktiken idag och även njutit av det fina vårvädret, hoppas det håller i sig! Sista dagen imorgon förresten på praktiken, sen är det tillbaka till skolan igen nästa vecka. För nej, vi har inget påsklov.. Fast det blir ändå ganska korta dagar när man går på högskola ändå så det är ganska lugnt.

Igår mötte jag upp Jenny i stan efter att jag slutat på praktiken. Vi satt en stund på torget och njöt av det fina vädret och kollade på folk (det var nog ingen som satt inne, alla var ute). Därefter fikade vi och sen blev det en shoppingrunda. Köpte present till mamma, hårspray och jag hittade också en helt underbar jeansjacka. Jag är helt förälskad i den, tur var det också att jag hade ett presentkort just i den affären. Fick dock lägga till 200kr men det är ändå inte så farligt tycker jag. Den lär nog bli använd mycket i sommar. Kan visa en bild på den någon dag så ni får se^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0