Lekpedagogik


Det har varit en lång dag, är helt slut om jag ska vara ärlig. Började med att jag åkte till dagiset för att observera lite, som har med ett stort arbete om lekpedagogik att göra. Var där till kl 11 och hade precis tänkt gå hem då en från en annan avdelning kom in och frågade om jag kunde vikariera för en som var tvungen att gå hem. Självklart sa jag ja, så jag jobbade till kvart i fyra då jag körde hem. Var ganska trött då, vilket är ganska självklart att man blir när det är en ny avdelning med nya barn (och namn!!) och andra rutiner. Men kul var det! =) 
När jag kom hem däckade jag framför tvn en stund. Därefter så var det bara att sätta igång att skriva på ett stort examinationsarbete om lekpedagogik som ska vara inne på måndag. Just nu vill jag bara slänga det där arbetet i sjön. Dessutom känns det jättekul att veta att när detta arbetet är klart så är det bara att börja på nästa arbete.
Varför måste alltid lärare lägga allt på samma gång för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0