like we were dancing our last dance


Idag har det varit gäster här för att fira mamma. Blev blåbärspaj till fika, mums!  Tyvärr äter vi det alldeles för sällan, men om vi hade gjort det så hade jag väl tröttnat på det tills sist. Fast när jag var mindre så åt vi det ganska ofta, särskilt på sommaren. Jag brukade envisas med att sitta på dynorna (till utemöblerna på altanen) ute på gräsmattan och äta blåbärspaj. Iaf, nog pratat om det :P
Imorgon är det skola igen, och jag har precis blivit klar med ett svenska arbete som ska vara inne imorgon. Fast det var inte så jätte svårt så det tog inte alltför lång tid att skriva. Har suttit och smsbombat med Emma idag också^^ haha.

Nu ska jag snart sätta mig framför tvn med de andra och kolla på Wipeout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0