Oh my..

Helt underbart väder har det varit idag! Riktigt sommarväder =)
Det har inte hänt alltför mycket idag, har duschat, pluggat och varit ute i det fina vädret. Haha, och dammsugat har jag också gjort. Med farmor och farfars dammsugare eftersom vår gick sönder igår. Det var som att flytta berg när man dammsugade med den, var helt slut efteråt xD

och på tal om ingenting, jag köpte Twilight filmen idag :D Ska kolla snart på den med syster, och även mamma. Får se vad de tycker om den. Syster är ju på den sista boken i serien nu så hon vet ju vad som kommer hända och så men ska bli kul att se vad hon tycker ändå.

Kram!

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Åh, jo, jag älskade Lilla huset på prärien! Haha jag såg det alltid när jag var mindre! :D Går det fortfarande (repriser) på någon kanal eller har det lagts ner nu? Tänkte för många serier går ju igen flera år efteråt..

2009-05-02 @ 14:39:51
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0