Shopping


Hej!
Har parkerat mig här framför datorn, känner mig allmänt slutkörd. Har precis tittat lite på Madagaskar 2. haha, riktigt rolig är den!
Annars har det varit en lugn och skön dag. Jag gick upp 9 imorse då alarmet gick igång, låg en kvart innan jag orkade ta mig upp ur sängen (så blir det när man har en jättemysig säng). Sen hämtade Catarina upp mig utanför huset kvart över tio, därefter körde vi och hämtade upp Emma. Därefter blev det studiebesök på Waldorfskolan här i stan. Dock var vi bara inne och kollade där de har förskolan. Det var mycket mer intressant än vad jag trodde att det skulle vara.
Efter att vi varit där i runt en timme så drog Emma och jag in till stan. Vi gick inom Accent bl a för att kolla efter en ny väska till mig. Och tänka sig, jag hittade en. Har varit där inne ett x antal gånger nu så det kändes skönt att äntligen hitta en väska som jag ville ha. Den väskan som jag har nu är väldigt sliten så var rent ut sagt tvungen att köpa en ny. Sen är det ju aldrig fel att de har 100kr rabatt för klubbmedlemmar, så jag plockade på mig ett diadem också och fick ändå det billigare än vad jag hade fått om jag bara hade köpt väskan:P
Blev dessutom en ny blus köpt inne på Vero Moda. Perfekt att ha till sommaren, den såg riktigt somrig ut.  En ny ögonskugga och ett medel för naglarna följde också med hem. Lite shopping kan behövas ibland tycker jag.

Vi mötte även upp Jonna i stan för att äta middag. Det blev Katrins. Det var verkligen länge sen jag åt där nu. Dagens blev det efter en del beslutsångest men gud vad gott det var! Kycklingfilé med pommes:D haha, så orginellt. 

Imorgon ska jag sitta hemma och vara en pluggis. Det behövs i och med att det är en del arbeten som ska lämnas in., och dessutom måste jag läsa klart en bok som nog är den tråkigaste boken som jag har läst....  

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0