spiderman!


1000 miles med H.E.A.T spelas här hemma just nu. Den eller Stay the night med Alcazar borde ha vunnit Melodifestivalen enligt mig. La voix var..euh.
Idag har det hittills varit ganska händelselöst, har mest tagit det lugnt. Funderar på att ringa till jenny och kolla om hon har lust att träffas =)
Satt förresten och ritade ett bra tag i onsdags kväll och det fortsatte jag med igår. Är ganska nöjd faktiskt även fast den är långt ifrån klar. Den ska färgläggas, en del ändringar ska göras och en hel del skuggor ska läggas till också. Dessutom måste jag teckna klart det där satans rutmönstret på hans dräkt också.. Var så länge sen jag satt och  ritade så det tar ett tag innan man kommer in i det igen. Bilden är ganska dålig, så man ser inte så bra. Men iaf, vad tycker ni om den? Spiiiiderman!
Ni kanske ser vad det är jag har fått min inspiration ifrån? Omslaget till Spiderman 3^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0