There's no stopping me

Igårkväll var det tvmys här hemma, vi såg på den första Arn filmen. Vanligtvis är jag inte alls så mycket för svenska filmer, jag föredrar de utländska. Men denna var bättre än vad jag trodde, mycket var pga att det var väldigt snyggt gjord, och hela miljön som den utspelade sig i var trovärdig. Dessutom var det bra skådespelare, och killen som spelade Arn passade i den rollen. Det enda jag satt och skrattade åt var Morgan, han är ju för härlig med sina ansiktsuttryck!
Ser fram emot att se tvåan. Den har vi här hemma också så vi ska nog ta en kväll snart och sen på den också =)

Annars har jag inte gjort mycket mer idag än att njuta av det fina vädret- Var i stan tidigare idag också och köpte lite sminkborttagningsprodukter inne på Lindex. Det borde jag egentligen ha gjort för länge sen men det har inte riktigt blivit av. Jag har för det mesta sköljt bort sminket med vatten, vilket jag vet inte är särskilt bra egentligen. Men nu är det inköpt iaf^^ Det finns mycket som jag vill köpa och skulle behöva men vad gör man egentligen när man är fattig student? Trots att jag får mer pengar nu än vad jag fick då jag gick på gymnasiet så försvinner pengarna snabbare.... dock har jag mer utgifter nu än då. Periodkortet kostar ju ca 1050, så där försvinner ju en hel del.. usch, jag blir ju rent deprimerad när jag pratar om pengar numera xD haha, vi pratar om något roligare! Hm, har jag sagt att det var fint väder idag? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0