tussi tussi tussi tussilago!


Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit med pappa o handlat^^ Ska snart sätta mig och plugga lite, det skulle verkligen behövas men jag har inte alltför stor lust till att göra det. Men med tanke på att ett arbete ska vara inne om exakt en vecka idag så borde jag nog ta tag i det.. tyvärr är jag en sådan person som väntar in i det sista innan jag gör det. Kan sitta och plugga som satan dagen innan ett prov:P

Annars har dagen varit helt okej idag, med roliga lektioner. Dagen började kl 9 då vi hade bild. På eftermiddagen, fram till kl 3, så hade vi musik. Där sjöng vi en hel del låtar, bland annat en låt som gick tussi tussi tussi tussilago. Den har placerat sig i mitt huvud nu och vägrar att försvinna, därav rubriken. Tog iaf kvart i fyra tåget hem så var hemma här i stan halv fem så det var en ganska lång dag.
Imorgon börjar vi kl 9 igen så det blir att sätta alarmet på kvart i sex igen :(
På tal om mobilen förresten, i söndags så ringde Emma mig. Inget konstigt med det egentligen om det inte hade varit för att det var helt fel ringsignal.. Jag fattade ingenting så jag lät nog ganska konstig när jag svarade haha. Iaf så skulle jag ändra signalen tillbaka till den gamla, men då var den låten plus en hel massa andra borta från mobilen :O Letade igenom hela mobilen, men hittade inte dem så jag tänkte att jag helt enkelt fick koppla in mobilen till datorn och lägga över låtarna igen. Men då helt plötsligt var alla låtarna kvar och mobilen hade själv ändrat tillbaka till den ringsignalen jag hade innan (?!). Helkonstigt!

I helgen övningskörde jag också, och det gick bra! Riktigt roligt börjar det bli nu när jag börjar få kläm på det.

Och på tal om något helt annat, ni har väl sätt "vad fan är min revy"? Min gamla gymnasieskola var med i förra avsnittet^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0