wohoo


Och från och med idag är jag ledig ett par dagar framöver!:) Det känns skönt.
Idag hade jag bara fältdag, vilket innebär att man är ute på sin praktikplats hela dagen för att göra uppgifter som man fått. Fast just inför denna fältdagen hade vi inte fått någon uppgift alls så det var ganska lugnt. Jonna och jag var där ett par timmar och fick samtidigt vårt omdöme och närvarokort av vår handledare. Därefter körde jag till Guldfynd först för att se vad de fått inför något. Har ju fortfarande kvar ett presentkort där som jag vill handla upp men hittade inget som jag ville ha. Efter det så köpte jag blåbärsmuffins, halstabletter och Ben&Jerry's !  Tror ni inte att jag lyckas köpa just de halstabletterna som var "extra starka"? Haha, jag höll på att sätta den i halsen xD Och jag som behövde en påse halstabletter eftersom min hals gör ont så fort jag sväljer :(

Dessutom har jag suttit och ritat idag med mina nya pennor som jag fick i julklapp. De var helt underbara att rita med! Blev ett hyfsat resultat, kan lägga upp en bild imorgon =)
Nu ska jag sätta mig och fortsätta rita. Har en bild i huvudet som jag vill försöka teckna ner. Får se om resultatet blir bra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0