*Zzzzzz...*


Fy.vad.jag.är.trött.just.nu !  Alarmet var satt på 05.45 imorse, dock var jag som vanligt inte uppe förrän tre kvart senare. Jag måste verkligen göra någonting åt det för nu blir det att jag får stressa och det resulterar ibland i att jag glömmer ta med mig maten. Som jag gjorde idag. Kul att jag inte kom på det förrän jag nästan var framme vid resecentrum..
Första lektionen var svenska, kul lektion även fast jag var ganska trött. Därefter blev det drama, och där blev det rollspel. Lyckat att jag lyckas glömma en del av det jag skulle säga när vår grupp skulle spela upp vår scen xD

När skolan var slut 15.00 så var det bara att gå upp till bibblan för att sätta sig där och plugga. En uppgift ska nämligen vara inne imorgon, och varken jag, Emma eller Jonna hade boken. Eller jo, en viss person upptäckte att hon hade boken när hon kom hem tydligen. Och då menar jag inte mig själv, även fast det hade varit just likt mig haha.
Vi satt iaf där till 17.00 och då yrade jag mest om mat och olika lösningar på korsorden som vi satt och tokskrev under tiden (10 stycken på hela dagen, det ni!)
Eftersom mina pluggkompisar också var hungriga så tyckte vi det var en bra idé att dra in till stan och äta något. Efter noga övervägande så blev det Donken mat (dock var det nog mest magen som bestämde åt oss och det faktum att donken var närmast)
Halv åtta var vi hemma här i stan, och då kanske ni förstår varför jag är helt slutkörd. Ob-tillägg någon?

Nu ska jag snart gå och lägga mig, för det behöver jag. Ska bara avsluta den givande msndiskussionen med Emma först haha^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy bubblan vilken hemsk dag vi hade igår. :( Pallar verkligen inte med skolan idag egentligen men vi går ju bara halvdag så lika bra att åka dit.

2009-04-07 @ 07:08:54
URL: http://finest.se/Immah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0