Carpe diem


Det har tyvärr inte blivit så mycket uppdatering här på sistonde men det har varit så fint väder så det hade varit rent slöseri att sitta inne framför en dator :P
I alla fall så tillbringade jag hela dagen igår med Jenny och sov över där i natt. Vi var ute och gick i det fina vädret, sjöng Singstar, hyrde film och kollade massa roliga klipp på youtube. Rikard Palm (som är på nyheterna) när han gör bort sig är ju helt underbart. Satt och skrattade så mycket att jag höll på att ramla av stolen. Dessutom gjorde Jenny en jättegod frukost, måste ta och göra det själv någon dag!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Men jag ska se om jag inte kan bättra på min solbränna lite grann ^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0