Det var ett tag sen..


Jag har inte varit så flitig här på sistone, men ni får ha lite förståelse för det. Mitt sommarlov är snart slut (imorgon är det en vecka kvar..) så jag försöker njuta så mycket jag kan.
Kan göra en liten snabb update iaf.
Igår tillbringade jag kvällen hos Jenny och hennes familj. Det blev en kväll fylld av Singstar. Vi delade in oss i lag och tävlade. Det blev en hård match haha.
Idag blev det kalas för min farbror, och därmed så träffade jag mina kusiner. Matilda och jag gick ner en vända till stranden, försökte komma på egna låtar som vi sjöng (jag undrar om vi hade lyckats så bra med dem haha). Mycket god mat blev det också. Är ganska mätt nu faktiskt.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar. Försöker att lägga mig någorlunda i tid på kvällarna så att det inte blir en chock när jag börjar skolan.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0