Kenny Starfighter


Har någon sett den serien innan? Kenny Starfighter alltså^^ Jag hade aldrig gjort det, ändå så gick den -97 på tv då jag ändå såg på liknande program. Dock lånade min syster den för ett par dagar sen på biblioteket och jag började kolla mest för att se vad det var för något. Men haha, man kan ju inte låta bli att tycka om rollfiguren Kenny som spelas av Johan Rheborg. Humor, verkligen! ("Va' sa du?") Jag ska helt klart se uppföljaren, Kenny begins, som gick på bio i år. Där är en av mina andra favoritkomiker med, dvs Björn Gustafsson.

Nog om det. Idag har jag varit och badat. Kallt var det, men i kom jag! Annars har det faktiskt varit ganska lugnt idag. Imorgon blir det däremot att kanske träffa Jenny. Får se hur det blir, hon skulle höra av sig senare ikväll.
Nu ska jag nog ta och läsa lite innan jag ska sova.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0