Tisdag!


Idag har jag umgåtts med Jenny. Som alltid lika kul. Vi roade oss med att kolla runt på olika sidor på internet (gjorde om bilder osv). Sen blev båda två sugna på kladdkaka och då ställde vi oss i köket och gjorde det haha. Gott var det, men fy vad mätt jag blev. Åt alldeles för mycket.

Dessutom trillade en efterlängtad sak ner i vår brevlåda idag. Med andra ord, Lilla huset på prärien säsong 5. Jag har älskat den serien sen jag var liten (jag är uppvuxen med den) så när de började släppa säsongerna på dvd så var det självklart att köpa dem. Nu har vi alla de första fem säsongerna här hemma. De andra har de inte släppts ännu. Ska bli kul att kolla på avsnitten ur denna säsongen, trots att jag sett nästan alla avsnitten i hela serien. Men alltid kul att se dem igen^^
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog ta det hyfsat lugnt faktiskt.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0