Tsss


Vaknade tidigare än väntat idag av att det var en hel hop med ungar som skrek och hade sig på gatan precis utanför mitt fönster. Tack för det.
Har inte hunnit göra så mycket idag ännu, mer än att titta lite på tv. Fast det fanns inte alltför mycket intressant att titta på. Fast fastnade faktiskt framför CBS 60 minutes där programledaren intervjuade Chris Martin, sångaren i Coldplay. Han verkar ha en härlig personlighet! :)

Vet inte riktigt vad som händer idag, ska nog faktiskt bara ta det lugnt. Har ont i magen så har inte någon vidare lust till något om jag ska vara ärlig.

Förresten, när jag sov över hos Jenny (från torsdagen till fredagen) så hyrde vi en film som jag har hört mycket bra om. Den levde helt klart upp till mina förväntningar. Kanske inte den bästa jag sett, men ändå bra. "A walk to remember" hette den. En typisk kärlekshistoria, och jag grät såklart på slutet haha. Rekommenderar den verkligen!

Nu ska jag skriva in resten av schemat i kalendern, eftersom skolan börjar på måndag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0