21 jump street


Gav serien en chans idag när den gick på tv4 guld, mycket därför att Depp är med där (serien han slog igenom i för övrigt) och den var helt klart värd att se!


Idag har jag varit ganska aktiv faktiskt. Eller okej, aktiv och aktiv - det kan vi väl diskutera men jag har hunnit göra en del ärenden idag i alla fall trots att jag har varit som en zombie. Vet inte riktigt varför jag är så trött men tror att det beror på att den stressen som man har gått runt och burit på börjar släppa.
Blev basgruppsträff hemma hos Emma klockan tio imorse och vi gjorde färdigt psykologiarbetet. Skönt att ha det avklarat. Därefter drog jag till körskolan för lektion. Gick sådär, men det är sånt man får ta. Gjorde ett ärende på banken också, och dessutom är en röd fin "kofta" inköpt som jag ska ha på julafton. Irriterande nog så upptäckte jag att expediten hade dragit av larmet så fort att det har blivit ett hål i ryggen.. Har inget annat val än att gå in och byta den imorgon. Suck.

Sista julklappen är i alla fall inhandlad! :) Känns skönt att ha det ur världen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0