En mysig söndag


Det snöar fortfarande lite ute. Blev ganska paff när jag såg att det snöade för ett par timmar sen! Hoppas att det kommer åtminstone lite snö på julafton, hade varit så mysigt om det gjorde det. Kommer ihåg när jag var mindre och det brukade komma ganska mycket snö på julafton ibland.

Mamma och pappa är i alla fall iväg hela dagen idag för att köpa julklappar. Höhö, hoppas de hittar något fint :P Syster och jag är hemma själva och vi fikade för en stund sen framför tvn och såg Natt på museet 2. Jed är definitivt min favorit! Och de söta änglarna haha. 

På tal om något helt annat så funderar jag på om jag ska beställa hem två julklappar till pappa och en kompis nu? Hm, jag tror nog att jag gör det. Ska kolla igenom psykologiboken efter några bra teorier att koppla till också, så att man är lite förberedd inför imorgon.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0