God natt!

Nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen, vilket jag inte direkt tackar nej till för jag är ganska trött.
Dagen har inte varit alltför innehållsrik så jag har inte direkt något intressant att skriva om här. Psykologiseminarium på förmiddagen (som inte var något att hurra för direkt) därefter hem och sen tog jag bussen in till stan för att klippa mig framåt eftermiddagen. Så nu är jag som en liten välfriserad pudel. Haha!

Imorgon blir det en lång dag. Hoppar på tåget halv åtta och tar sen tåget hem kvart i fem vilket innebär att jag är hemma halv sex. Eller nej, hemma är jag inte förrän framåt sex eftersom jag inte bor alltför nära stationen. Suck. Men jag hoppas på att föreläsningen som vi har på eftermiddagen, till fyra, kommer att vara intressant. Det verkar som om den kan bli ganska bra så jag vill gå på den.

Och det snöade idag. Mycket. Mysigt när det ser ut som ett fint vykort när man tittar ut. Mindre mysigt att traska fram i slask och få snö i ansiktet på grund av att vinden ligger helt fel. Men det är såna smällar man får ta. Fint är det i alla fall! :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0