Hemkommen


Precis hemkommen ifrån Emmas place. Åkte hem dit direkt efter skolan tillsammans med Jonna. Blev lite singstar, träning på danskan och efter en stund så dök Sandra upp. Sen åt vi mat, mumsigt god mat måste jag säg. Dock stinker jag vitlök just nu, haha. Det blir att hålla munnen stängd resten av kvällen annars gasar jag antagligen ihjäl resten av familjen. Och det vore inte trevligt.

Vi fick förresten ut hemtentan i matematik/lekpedagogik idag. Det här fixar jag lätt. Ska nog se om jag kan skriva det mesta i helgen till och med.

Hursomhelst, det blev en härlig flumdag med underbara tjejer. Sånt kan behövas!
Nu ska jag gå på jakt efter ett par halstabletter eller något som kan ta bort åtminstone lite av smaken i munnen. Vitlök är gott att ha i mat, men fy satan vad man stinker efteråt!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0