Hemtentamen


Jag sitter och skriver för fullt på hemtentamen som ska lämnas in imorgon. Den är nästan helt klar nu. Jag ska bara skriva mer på de två sista frågorna som handlar om lekpedagogiken -  sen är jag klar! :) Jag tog till och med tag i vfu uppsatsen (som också ska skrivas under julen) igår kväll. Skrev upp lite punkter i blocket om vad jag vill ha med och lite tankar och åsikter. Är så mycket lättare då när jag ska börja skriva på den om jag har lite att utgå ifrån.

Annars har det inte hänt alltför mycket idag. Jag hade tänkt mig att gå upp redan vid åtta imorse men när alarmet på mobilen ringde så kände jag inte alls för det. Istället så somnade jag om och vaknade klockan tio. Haha.
Jag hade en körlektion kvart över tre idag också. Var lite nervös på grund av att det är ganska halt ute och en hel del snö. Men det gick faktiskt riktigt bra!! Jag ska in till körskolan imorgon också, så hoppas på att det går lika bra då också :)

Nu ska jag snart äta kvällsmat. Jag tror att det blir pannkakor, och det passar mig utmärkt! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0