Lussekatter


Idag blir det troligen lussekattsbak! :) yummie!
Innan dess så har jag en hel del att fixa med här hemma. Först ska jag och syster en sväng till Coop. Sen står städning av rummet på schemat, jag har en massa saker som ska upp på vinden och kläder att hänga in i garderoben. Konstigt egentligen att kläder oftast inte kommer längre än till att ligga i en hög på stolen.. Suck. Men nu ska jag ta tag i det och förhoppningsvis så håller det ett bra tag. Pappa fyller år snart så släkten kommer hit och då är det ju roligt om det är snyggt här. Sen blir det övningskörning idag också. Och imorgon är det en dag på stan som gäller! Jag har presentkort att göra av med haha :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0