Onsdag


Det kändes som om tentan gick bra idag! Hoppas på att det verkligen gick bra och att det inte bara var en känsla jag fick. Inte mycket jag kan göra åt det nu i alla fall, bara att vänta och se om jag blir godkänd eller inte.
Direkt efter skolan gick i alla fall Emma och jag in till stan. Kollade runt en del i affärerna och åt god mat på Katrins. Trevligt! =)

Nu sitter jag och läser i psykologiboken. Vi har fått en del i psykologin som vi ska göra i basgruppen. Blir att ta itu med det på fredag så därför tänkte jag att jag skulle försöka läsa det mesta i boken inför det men det är ju inte lite som man ska läsa. Det är inte helt ointressanta saker utan det är mer att det blir för mycket på en gång.
Ska snart äta kvällsmat, dock blir det inte något alltför mättande för min del för jag är fortfarande ganska mätt efter det jag och Emma åt i stan. Nej, nu får jag återgå till boken!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0