Plugg, plugg, plugg


Just nu sitter jag och skriver för fullt på min filmanalys. Jag har hunnit skriva en del nu, ska bara ta och leta upp lite som jag kan koppla till i kurslitteraturen, och sen skriva ytterligare lite till och sen är den färdig :) Hoppas på att det går bra imorgon, alltid lite nervös när andra ska kolla på inspelningar och komma med synpunkter på vad man kunde gjort annorlunda osv.

Jag hade förresten körlektion efter skolan idag, och det gick bra! Lite småmissar mot slutet, men det är sånt där som jag egentligen kan men som ibland blir fel bara för att man tappar fokus eller är lite trött. Blir i allafall att gå vidare nästa gång, och höja svårighetsgraden ytterligare.

Och jag kan informera er om att den där psykologiföreläsningen som vi hade idag.. den var inte alls som jag hade hoppats på. Jag gick in och försökte se på föreläsningen positivt, och i början satt jag och verkligen ansträngde mig för att hänga med, anteckna osv. Men efter drygt tjugo minuter så var det kört. Så synd egentligen, det ämnet hade man kunnat utveckla så mycket mer. Det är ju något som vi verkligen skulle ha nytta av när vi sen kommer ut i verksamheten och ska jobba.

Nu ska jag återgå till filmanalysen. Blä, kommer kännas skönt när den är färdigskriven!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0