Shopping!


Idag var det en heldag på stan med Emma som gällde. Jag fick en hel del köpt, såsom en massa strumpor, en stor mysskjorta, mascara, påslakanset och lypsyl! Hum, var det något jag glömde? Haha visst ja, besöket på systemet får jag ej glömma! :P Det blev middag på stan också, på det vanliga stället. Gott var det, men det kändes som om jag gått upp sisådär trettioåtta kilo efter det. De där pommesen är farliga.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tio. För då börjar den nya säsongen av Medium och det ska jag inte missa. Därefter blir det att mysa ner sig i sängen, läsa en stund och sen sova. Imorgon har vi planerat för en mysfrukost framför tvn. Vi ska fortsätta att se på Törnfåglarna, en ny serie som jag har upptäckt. Eller mamma och pappa har egentligen sett den innan och så skulle de visa den nu under mellandagarna och den är faktiskt riktigt bra. Men sen gillar jag ju lite äldre serier. Synd att det är många som aldrig upptäcker charmen med dem, och aldrig ger dem en chans. 

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0