Snart, snart, snart, snart!!

Höhö, snart får jag öppna mina julklappar:D För er som inte vet det så är jag ganska nyfiken av mig, och jag älskar att få julklappar. Två av mina julklappar har jag absolut ingen aning vad det kan vara i dem. Har funderat och funderat men det är bara att vänta till julafton. Ska bli så roligt att se familjen när de öppnar det de får från mig.

Idag har det snöat ännu mer. Mysmys! Hur mycket har jag använt det ordet i bloggen på sistone? Men ni får stå ut, det ordet sammanfattar julen så bra.
Jag hade ännu en körlektion idag också, och den gick bra. Känns som om jag tillbringar en stor del av mitt liv där just nu men det gör absolut ingenting för den körskolan är hur underbar som helst. Så trevliga och hjälpsamma är de!!
Nu ska jag äta kvällsmat och sen njuta av kvällen. Hemtentamen är inskickad och det känns skönt!

Kram!

Kommentarer
Postat av: elin

Jo, klart det var värt det. Det var dock VÄLDIGT mycket folk och jag såg ingenting, men jag betalade ju absolut ingenting för var tur, för jag hade inte betalat. Alla älskade Calle, men de sjöng bara tre låtar var för att promota lite skivor=)

2009-12-22 @ 23:54:19
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0