Tentaplugg

Varför känns det som om det enda min blogg innehåller just nu är en massa tjat om plugg och andra skolsaker? Kanske för att det är just så som mitt liv serut de närmaste veckorna. Tråkigt men sant.
I brist på annat (eller okej, jag har inte brist på annat men just nu har jag en paus ifrån pluggandet) så snodde jag en lista ifrån Emma =) 

A är för den bästa ASTRID LINDGREN filmen
Usch, sånt där är svårt ju! Jag älskar alla på olika vis. Men Emil är en favorit!
B är för antalet BARN du vill ha
Två! Eller kanske t om tre ^^
C är för ditt favorit CITAT
Det går inte att bara välja ett. Jag älskar citat så jag har en hel del som jag gillar. Men okej "Vi förlorar en stor del av oss själva när vi försöker bli som alla andra".  
D är för DRYCK du inte kan leva utan
Multivitamindryck!
E är för EGENSKAP din partner måste ha
Humor, kunna stå för sina åsikter, ärlighet osv.
F är för dina FOBIER
Att ta blodprov, och sjukhus överhuvudtaget. Usch!
G är för det som gör dig GLADAST
Familjen,vänner och människor med härlig humor!
H är för din favorit HOCKEYSPELARE
Hockey är inte riktigt min grej så någon favoritspelare har jag definitivt inte haha.
I är för den viktigaste INREDNINGSDETALJEN hos dig
Just nu är min nya byrå en favorit är inne i rummet, men den viktigaste.. Hum, sängen får det bli:D
J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med
Mina underbara föräldrar som alltid ställer upp. 
K är för din KÄRASTE ägodel
Usch jag har så svårt för att bestämma mig för en sak. Sängen och mobilen får det bli! :P
L är för något du vill LÄRA dig
Sån där moonwalk!
M är för dina MÅL i livet
Att ta examen är väl det målet som ligger närmast. Sen brukar jag tänka på att jag alltid ska stå upp för den jag är, och alltid gå min egen väg. Fast det kanske inte direkt är ett mål i sig utan mer något som man bör tänka på vägen till målet.
N är för NAMN du helst velat ha
Emma funkar bra för mig!
O är för dina största OROSMOMENT
Om man bortser från det vanliga med skolan osv så har jag väl inte direkt något orosmoment.
P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG
Att jag för det mesta är glad, och att jag alltid ställer upp för mina vänner.
Q är för det ord på Q du kan komma på
Quit kanske? Haha.
R är för RÅD du brukar ge andra
Hur många gånger har jag inte sagt att det ordnar sig alltid. Det kan kännas förjävligt ibland men det ordnar sig.
S är för den mest överskattade SPORTEN
Curling är väl kanske inte det roligaste jag vet.
T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET
Att zappa på tvn haha.
U är för den roligaste UTOMHUSAKTIVITETEN
Pass på den, det står still i huvudet just nu.
V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN
Att städa och diska.
W är för WEBSIDA du dagligen besöker
En hel del bloggar och first class.
X är för din favoritkaraktär i XENA
Det tittade jag på när jag var yngre! Och Xena var faktiskt min favoritkaraktär, då i alla fall. Har inte sett det på evigheter.
Y är för hur YTLIG du är på en skala 1 - 10
Jag är inte jätte ytlig, försöker att fokusera mer på insidan än utsidan. Men visst händer det att man är ytlig ibland, det kan jag inte förneka. Så 4-5 ungefär.
Z är för vad du helst vill se på ZOO
Ovanliga djur som jag annars inte brukar se.
Å är för din ÅLDER
20!
Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige
Hur de behandlar de arbetslösa!!
Ö är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på
Någon som sett Twilight? :P Då kanske ni vet vad jag svarar där. Sen finns det ju fler godingar som man kastar både en, eller flera blickar på. Bl a en av skådespelarna som är med i serien Veronica Mars. Självklart minns jag inte vad han heter nu^^

Nu ska jag återgå till att kolla igenom anteckningarna inför tentan ännu en gång. Hoppas på att det går bra imorgon!

 

Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0