"Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten"


Det har kommit massa snö, både igår och idag. Mysigt!! Jag hoppas verkligen att detta stannar kvar tills julafton. Idag är det förresten redan 4e advent. Vart tog tiden vägen? Det känns som om jag inte hinner med överhuvudtaget. När jag var mindre så var det nedräkning, och tiden gick jätte sakta. Det var ungefär hundra år tills 4e advent och nu känns det som om vi hoppar över 1a,2a och 3e advent:O Jag vill ha tillbaka julen som den var när man var mindre, då man räknade julklapparna varje dag och somnade med en härlig känsla av att det var en dag närmare jul.

Jag sitter just nu och försöker skriva klart det sista på hemtentamen. Jag är inte så motiverad, men det ska bli skönt när den är klar. Ska se om pappa och jag hinner övningsköra lite också. Lite nervöst med tanke på all snö som det är ute men det kommer nog gå bra. Nu ska jag fortsätta skriva så att jag blir klar någon gång.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0