En heldag med kusin


Som jag skrev i förra inlägget så var jag och Matilda i Malmö. Det blev en tidig morgon för mig eftersom jag skulle ta tåget halv åtta. Men det gick och iväg kom jag. Matilda hoppade på i Bromölla och sen resten av resan så satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord, skrattade och tog en del kort (en del seriösa och andra väldigt oseriösa, haha!) När vi kom fram så var klockan bara halv tio och affärerna hade inte öppnat så vi fick stå och vänta lite. Men vi var bland de första in på H&M när de öppnade.. Dock hittade jag inget där, konstigt nog. Jag som alltid hittar kläder där, oftast när jag inte har några pengar.. Efter H&M blev det en massa andra affärer och det blev en del köpt =) Klockan halv sex var jag hemma, och då var jag riktigt trött i fötterna!!

*Tröja från Monki
*Blå klänning från Gina Tricot
*Mörkblå jeansshorts från Vero Moda
*När jag hör din röst, andra boken i Twilight serien
*Kalender till skolan
*Solglasögon

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0