Farmor & Farfar


Idag tillbringade jag och syster större delen av dagen hemma hos farmor och farfar. Det blir tyvärr inte så ofta som vi är där hemma numera. När vi var yngre så var vi där ganska ofta men det blir mindre och mindre ju äldre man blir vilket är synd. Men idag så det blev det i alla fall att vi var där vilket var trevligt. Jag och syster hittade en jätte söt och go katt på tomten. Var en grannes katt skulle jag tro men han trivdes bra hos oss haha. Väldigt kelen var han, låg och spann hela tiden. Syster och jag gick igenom massa gamla vykort och kort också och hittade ett gammalt kort på pappa! Det kom fram att han bara var 14 där. Riktigt roligt att hitta ett sånt kort^^ hittade massa kort på hans bröder också, och avgångsbetyg också. Haha, man kan hitta en hel del när man letar i gömmorna :P
Sen kom mamma och pappa för att hämta upp oss, och då blev det lite fika och prat. Väl hemma övningskörde jag med pappa. Det gick bra, förutom några små slarvfel. Imorgon ska vi övningsköra också, och då blir det i lite högre hastigheter.

Nu ska jag fortsätta på en film som jag började på igår hade jag tänkt mig ^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0