Glassträff


Hejhej!
Det var ett tag sen man skrev här nu men jag har inte haft alltför mycket att skriva om faktiskt.

Dagen började idag med att jag låg och slötittade på Mysteriet på Greveholm som syster hade satt på. Det var länge sen jag såg det nu men jag kan inte låta bli att älska den serien. Pappan är ju för härlig haha.
Framåt eftermiddagen tog jag bussen in till stan för att möta upp Emma eftersom vi hade en "glassätarträff" idag. Ta med dig dina fickpengar och ett glatt humör var temat. Och på den biten blev det lyckat tycker jag men vädret var det sisådär med. Vi gick till glassbåten, ute i hamnen, och där blåste det och var ganska kallt. Men gott med glass var det och sen så tackar man ju aldrig nej till en pratstund med Emma. Alltid lika trevligt =)
På kvällen så blev det familjepizza, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har en förkylning som jag dras med (igen, jag vet) så jag ska ta det lite lugnt nu i helgen för nästa vecka är det festival och då vill jag helst vara frisk!

Igår var förresten jag, mamma och syster i Kristianstad för att se Johan Palm. Min syster tycker jätte mycket om honom och jag lovade för ett tag sen att om han skulle komma någonstans här i närheten så skulle vi åka och titta på honom. Han var helt okej och det märks att han har utvecklats sen Idol. Synd bara att syster inte fick någon autograf. Han skrev autografer innan spelningen men tyvärr så hann han inte riktigt med alla.

Nu blir det nog lite tvtittande för mig^^

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: TACK. Det är bara till att börja övningsköra ju, skriv in dig på en körskola och skriv upp dig på så många lektioner som möjligt så ska det nog gå snabbt ska du se :)



2009-07-11 @ 12:38:25
URL: http://heeltrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0