Harry Potter och halvblodsprinsen


Nu har även jag varit och sett den nya filmen om Harry Potter. Jag, mamma och syster såg den på bio i måndags. Jag hade hört mycket om filmen innan- om att den skulle vara bra gjort osv. Och inte blev jag besviken! Jag har ända sedan böckerna kom varit ett Harry Potter fan och därmed är det lätt att bli besviken när det görs film av böckerna. Men det mesta var med i filmen, dock var det en del smådetaljer som jag hade velat ändra på men man kan ju inte få allt :P
Satt och skrattade ganska mycket under filmen, den innehåller en hel del humor. Rubert Grint som spelar Ron i filmerna är en av mina favoriter. Han lyckas tolka karaktären Ron precis så som jag föreställer mig honom när jag läser böckerna. Helt klart en film som jag kommer köpa och se fler gånger!!

Nu ska jag äta en sen middag. Det blir Currykyckling som är en av mina favoriträtter ^^

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0