It's hot!


VAAAAARMT!
Jag har öppnat fönstret helt och hållet men ändå är det jätte varmt här i rummet. Visst, svalare än förut men fortfarande varmt.
Idag har jag inte gjort alltför mycket faktiskt. Orkar inte göra så mycket eftersom det är så varmt. Och det ska tydligen bli varmare imorgon..

På tal om något helt annat. Jag har fått ett par jätte konstiga utslag på mina fötter. Stora och röda med massa prickar. Kliar gör det också, och nu börjar det komma utslag på ovansidan av händerna också.. Trodde först att utslagen på fötterna kunde bero på att jag för ett par dagar sen smörjde in dem med en fotsalva. En del salvor är ju så att om man har använt dem och sen är ute i solen så får man utslag. Mamma fick det för ett par år sen under sommaren. Men jag har ju inte smörjt mig med den salvan på händerna. Dessutom har jag inte någon allergi så det kan ju inte vara det heller. Om jag nu inte har gått och fått någon allergi när jag snart är 20. Skulle kännas väldigt typiskt att få det nu i såfall eftersom jag sluppit det innan. Känner mig i alla fall tvungen att ringa in till vårdcentralen imorgon för så här kan jag ju inte ha det.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0