Utrensning


Idag har vi varit duktiga här hemma och rensat ut i klädkammaren som är fylld med massa skit som man säger att man ska rensa ut men som man aldrig gör. Känner ni igen er? Mamma, jag och syster tog i allafall tag i det idag och rensade ut en hel hylla. Sen tog vi och rensade ut alla gamla filmer som man har haft i en evighet men som man nästan aldrig tittar på numera, men som man ändå inte vill göra sig av med. Typ alla gamla Disney filmer osv. Nästan hela hyllan fylldes av dem, så i vår andra hylla med massa filmer är det ganska snyggt och prydligt nu:P Hittade en hel del saker också som jag knappt inte ens hade sett innan.
Annars har de inte hänt så mycket. Var lite prat om att träffa en kompis men efter lite prat så bestämde vi oss för att ta det en annan dag. Hon ska snart utomlands och har haft lite otur med förkylningar och vill därför inte bli sjuk igen. Och jag är ju fortfarande lite småförkyld så därför skulle det inte vara någon bra kombination.

Kram!

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Jag har inte läst någon av böckerna, men ja precis, som jag (också) förstått så brukar böckerna vara bättre. Jag ska se filmen imorgon, hoppas den är bra! :D

2009-07-16 @ 00:08:15
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0