EMD

Jag har gått och blivit förkyld igen.. Så idag ska jag försöka hälla i mig té med honung i, och bara vila för att om möjligt bli bra snabbt! Jag orkar inte gå runt och vara förkyld nu i sommar. Dock är vädret så hemskt tråkigt att man inte ens kan kalla detta för sommar.

Iaf, igårkväll så var jag och syster i parken för att se EMD och en del lokala band. Kom dit runt sjutiden, och EMD skulle inte börja spela förrän nio så det var en del väntan. Tjugo i nio kom de i sin bil och syster och jag stod så nära att vi lyckades ta ett kort innan de sprang in bakom scenen. Prick nio kom de in på scenen (även om massa småtjejer trodde att de skulle komma så fort någon rörde sig bakom scenen..)
Det var kul att få se dem, och jag måste säg att de var bra live. Jag lyssnar själv inte så mycket på EMD men trots det sprang jag och syster efter konserten till kön där de skulle skriva autografer. Trots att vi skyndade oss var det drygt 200 framför oss(och säkert lika många bakom oss). Yey! Jobbig väntan blev det, och jag var ju inte direkt på topp med tanke på att jag var dunderförkyld. Men fram kom vi (efter en timme och en kvart). Jag ställde mig och skulle ta kort och därmed blev en vakt lite sur på mig. Haha, ni som känner mig vet hur jag är med kameran! Killarna i EMD var trevliga iaf!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0