En trötter


Det var länge sen jag var såhär trött, men skyller på att jag jobbat hela dagen. Dessutom har jag varit ute med barnen större delen av dagen. Jobbade från 7.30-16.15 idag, och efter att ha svängt inom Jonna för att betala henne för tågbiljetten i tisdags så cyklade jag inom Coop och köpte ett marabou digestive och en tidning. Satte mig med det i sängen och bara tog det lugnt. Sådant kan behövas ibland. Fast egentligen finns det annat som behövs göras och ta itu med men jag har varken haft ork eller lust till det de senaste dagarna.
Ska nog krypa i sängs tidigt ikväll för det här går inte. Tangentbordet ser (konstigt nog) lockande ut som en huvudkudde xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0