Ett år sen..


Idag är det exakt ett år sen jag tog studenten. Vad tiden går fort! Känns jätte konstigt att det redan har gått ett år sen nu, sen man stod redo och taggad till tusen inne i skolan i väntan på att få springa ut. Vilken känsla det var, helt underbar! Visst, det finns saker jag hade velat gjort annorlunda på min student, men i det stora hela vad den helt perfekt. Särskilt känslan och den gemenskapen man fick man alla när man stod där och sjöng (eller ja, skrek var det väl snarare haha).
Hur många gånger sjöng vi egentligen studentsången under den dagen? Började vid åtta på morgonen under champagnefrukosten hos Sabina, fortsatte under hela dagen och när vi väl skulle springa ut så var rösterna så hesa, så att man knappt klarade av att sjunga ordentligt. Och i vagnen haha. "För vi har tagit studenten, för vi har tagit STUDEEENTEEEN, FYFAAAN vad vi är braaa!"
Minnen minnen...

På tal om annat så har jag jobbat hela dagen idag, från 9-17.30. Det var sista dagen som jag var vikarie, men de sa att jag kanske blir inringd mer i sommar =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0