I walking on sunshine


Sitter här i mitt rum som fortfarande är ganska varmt trots att jag har det ena fönstret helt öppet. Iaf, jag var faktiskt uppe tidigt idag för en gångs skull. Kl åtta gick alarmet på mobilen igång och då var jag uppe (eller okej.. tjugo över var jag uppe). Väckte syster och efter att ha ätit frukost så följde jag med henne till stället där hon och en massa andra i hennes ålder skulle ha en sommarkurs. De skulle göra massa skojiga saker och idag var första dagen så därför körde jag med henne för att se till så att hon kom rätt osv. Därefter körde jag till Jenny för att umgås med henne, som jag också gjorde igår. Det blev film (som det blev igår också haha). Jag har upptäckt att hon har missat flera filmer som tillhör mina favoriter så därför kände jag mig tvungen att få henne att se dem. Igår såg vi Twilight, och idag så blev det P.S I love you. Båda två föll faktiskt henne i smaken^^, Blev också en del sjungande, Singstar ni vet. Vissa låtar är ju helt omöjliga att sjunga (eller okej, inte omöjliga men det låter förjävligt när vi sjunger dem). Vi försökte oss på både Survivor med Destinys child, och I walking on sunshine. Den sistnämnda lät ju hemskast hahaha. Var länge sen jag skrattade så mycket och playbacken ska vi ju inte tala om xD

Imorgon ska jag sola hade jag tänkt mig. Ska se om jag kan få till en hyfsad solbränna för just nu är jag ganska vit faktiskt.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0