Love is not a maybe thing


Jag är en trötter idag också även fast det inte är lika illa som förra gången jag skrev. Men ska nog krypa ner i sängen snart ändå. Det blev en lugn fredagkväll med mat från mcDonalds, popcorn och hyrfilm! Vi hyrde I taket lyser stjärnorna. Jag har läst boken, och hört en hel del om filmen så det var kul att se den. Men störde mig en del på att de hade ändrat en väldig massa om man jämför med boken. Fast filmen var helt okej annars, sorglig i slutet (och då börjar såklart tårarna rinna)

Igårkväll träffade jag för övrigt denise på kvällen. Båda var trötta och allmänt osociala haha. Vi satt mest och pratade om allt och ingenting, något som kan behövas ibland.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0