Shopping


Underbart väder idag också, vilket jag inte alls tackar nej till =)
Idag tog jag och Jonna tåget till högskolan för sista lektionen för den här terminen, vilket var redovisning av rapporten. Den kanske ni har hört lite om tidigare? Har nog skrivit något om den i ett tidigare inlägg tror jag. Ganska jobbig att skriva, men nu är den avklarad och borta! Redovisningen gick bra, dock så var jag en av de sista att redovisa så jag kände mig ganska trött och omotiverad. Kunde helt klart gjort det bättre, men nu är den avklarad i allafall. 
Tog bussen in till stan efter att vi slutat för att leta efter ett par sommarskor. Jag hittade inga alls, men nu har jag och pappa kommit överens om att vi ska åka till SkoDej på måndag! Hoppas verkligen att jag hittar ett par där. 
Ett inköp blev det idag i varje fall, en bikini på älskade H&M. Konstigt att man alltid hittar något när man går in där. Dock märkte jag att jag behöver en storlek större i bikinitrosorna, men det fixar jag på måndag samtidigt som SkoDej. 

Det var väldigt nära att Tokio Hotels egendesignade tröja för Fashion Against Aids följde med hem, fast det var en 34(det fanns bara den storleken kvar oturligt nog). Visst, jag kunde ha den. Lite tight var den men jag var nära att köpa den i allafall. Men jag ändrade mig efter en del beslutsångest.

Nu ska jag duscha, och sen lägga mig och läsa lite och bara ta det lugnt. Resten av veckan blir det jobb så jag kommer nog vara ganska slut då.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0