Skitmidsommar


Var ett tag sen jag skrev något här men det har sina orsaker. Min midsommar blev inte alls den allra bästa. Jag och resten av familjen gick och blev sjuk, i maginfluensa som är en av de sjukdomar som jag skyr som pesten. Senaste gången jag hade det var nog när jag var runt 15 tror jag. Kommer knappt ens ihåg när det var om jag ska vara helt ärlig. Men nu skulle jag såklart få det, på midsommar av alla tidpunkter. Jag hade ju hellre klämt in en attack av det en regnig kall höstdag. Men nehe, en hel natt låg jag och spydde och mådde rent förjävligt. Dagen efter spenderade jag i sängen, och tyckte synd om mig själv.
Men nu är jag iaf frisk och det hoppas jag får vara ett tag framöver eftersom sommaren och värmen äntligen är här :D Var hos optikern idag vid tolvtiden och sen när jag kom hem spenderades dagen på altanen med en bok. En sådan där mysdag som man kan behöva ibland.
Nu sitter jag och väntar på att Jenny ska ringa mig ^^


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0