Skoletande


Idag blev det en ledig dag för mig, och jag passade på att sova lite längre än vad jag brukar. Vid tre tiden så kom pappa hem för att hämta upp mig och så körde vi till Kristianstad för att först byta min bikinitrosa till en annan storlek på H&M (som tur var så gick det bra att byta!), sen köra vidare till SkoDej för att jag skulle köpa sommarskor. Fast jag hittade inga där. Jobbigt nog så har jag ett par fötter som inte alls är lätta att hitta skor till, en stortå direktimporterad från helvetet,  och dessutom en låg vrist. Det var bara att köra vidare till Bromölla där jag till sist hittade ett par skor som satt urskönt. Fast de var inte de allra snyggaste så jag var lite osäker på om jag skulle köpa dem. Men jag kom fram till att jag hellre har ett par skor som sitter som om de vore gjorda för mina fötter, än att jag köper ett par ursnygga skor som inte alls är sköna att ha på sig.

Nu ska jag äta lite, och sen ska jag nog bara läsa lite. Imorgon blir det jobbdag, från 9-17.30.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Knappast. Hellre ett par skor som är dundersnygga och kanske inte sitter riktigt bra :P

2009-06-17 @ 01:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0