Söndag


Nu har jag och familjen precis fikat och sett klart på Pirates of the Caribbean- svarta pärlans förbannelse. Var flera år sen jag såg den sist men eftersom de andra i familjen inte har sett någon av de filmerna så satte vi igång ettan. Och den var uppskattad. Jag kan inte låta bli att älska Johnny Depps skådespeleri och rolltolkning. Enligt mig så är han en av de bästa skådespelarna, mycket på grund av hans variation. En del skådespelare kan spela bra men i varje film som de är med i så spelar de på ungefär samma vis. Man känner igen deras sätt att tolka rollerna. Johnny Depp spelar annorlunda varenda gång, och det är just så en bra skådespelare ska vara enligt mig.

Pappa och jag har varit och sprungit vår vanliga runda också, dvs 5km. Vi sprang hela sträckan utan att stanna! En klar förbättring, och det märktes också på tiden. 37,54.

Förresten, igår övningskörde jag med pappa. Det gick jättebra. Växlingarna går hur bra som helst bortsett från någon gång då det blir lite småhackigt men det är mest slarvfel. Så nu är jag redo för en större väg enligt pappa. Ska bli jätte kul men lite nervöst. Ska verkligen ta och ligga i med att köra nu i sommar så har jag kanske körkortet nu till höst.

Nu ska jag fortsätta att städa upp här i rummet, och sen ska jag iväg och rösta, för första gången =)


"Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0