Two Emma's


Väldigt vad det har blåst mycket idag! Har blivit tvärdrag flera gånger i mitt rum, och helst hade jag egentligen velat ha fönstret stängt pga det men eftersom jag har mitt rum på övervåningen så resulterar det i att rummet alltid är grymt varmt under sommaren. Vilket gör att det ibland är svårt att sova här, eftersom man håller på att svettas ihjäl.
Nog om det. Hade planer på att sola idag på förmiddagen för att åtminstone bli lite brun. Men när jag hade lagt mig i solstolen i trädgården i bikini med en bra bok så började det såklart blåsa jätte mycket och solen gick i moln. Och då var det inte så skönt att ligga därute längre xD Så jag gick in i stället. Får ta och sola lite imorgon istället.

På eftermiddagen så mötte jag upp Emma i stan för att kolla om rean hade något att erbjuda. Jag hittade inte något på just rean men lite annat blev det. En bok, hårsnoddar, röda leggins och Nivea's Sun lotion och After sun lotion. Kan behövas nu när det är så varmt ute. Det blev även en glass på glassbåten. Jag älskar att sitta där och glass och bara småprata =)

Igår var jag förresten i Malmö med mamma och pappa. Köpte en jättefin kjol inne på H&M. Det var rosor på den och jag älskade den från första stund haha^^

Och jag antar att jag borde nämna att Michael Jackson har dött. Jag brukar inte lyssna på hans musik men en stor artist var han och mycket duktig (både på att dansa och sjunga). Han verkade vara en ganska komplicerad person som nog inte var så lycklig. Hoppas att han får frid nu iaf.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0