Underbart väder


Idag har det verkligen varit helt underbart väder. Har dock jobbat hela dagen, från kvart i sju till kl två. Var sjukt trött imorse, men upp kom jag i allafall. Vi var ute mycket idag också, och på gården fanns det inte alltför mycket skugga så jag stod och kokade haha. När jag kom hem så spenderades resten av eftermiddagen åt att skriva ner vad jag ska säga på redovisningen imorgon, och även skriva rent min respons på en annan tjejs arbete i klassen=) Nu är det klart, och jag kan det hyfsat bra. Hoppas att det går bra imorgon, och att jag inte tappar bort mig. Vill att det ska bli bra. Sista lektionen innan sommarlovet är det också! Skönt måste jag säg.
Efter skolan har jag planerat att jag ska åka in till stan (dvs Kristianstad) för att kolla om de har några sommarskor. Jag måste köpa ett par nya. Jag har ett par här hemma, och de får jag väldigt lätt skoskav av så jag kan inte gå så långt med dem. Och converse är inte kul att ha när det är varmt!

Nu ska jag plocka upp lite här i rummet, och sen ska jag gå och lägga mig för jag är jätte trött. Var uppe tidigt imorse, och inte får jag sova ut imorgon heller så det är lika bra att lägga sig tidigt så att jag inte försover mig imorgon. Det skulle inte vara så lyckat att göra det.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0