Uttråkad


Usch, vad man kan bli uttråkad av att bara ta det lugnt efter ett tag. Har ju tagit det väldigt lugnt ett par dagar för att få bort förkylningen men nu börjar det bli grymt tråkigt. Hade planer på att träffa en vän idag men det blev inte av. Ingen verkar dessutom vara hemma. Antingen är de utomlands eller har något annat för sig(eller bor för långt iväg). Och syster har varit iväg hela dagen så henne har jag inte heller kunna umgås med. Gah!
Matilda ringde iaf och piggade upp mig. Den tösen hade tydligen också gått och blivit förkyld. Alla verkar vara det nu, konstigt nog.

Pappa ska iaf göra något gott till kvällsmat, sen ska jag roa mig med att spela Harry Potter och Fenixorden på datorn. Haha!


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0