Wild child


Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hos Jenny ett par timmar. Vi har ätit glass på glassbåten. Efter en del beslutsångest så blev det blåbär och choklad lyx i våffla. Mums!
Underbart sommarväder är det ute, och det känns skönt att numera bara behöva ta på sig ett par skor och inte behöva tänka på att ta med sig jacka. Får hoppas på att det här vädret håller i sig i det tag nu.
Jenny och jag fick dessutom en idé om att hyra film och eftersom vi hade svårt att bestämma oss så visste vi inte riktigt vilken vi skulle ta. Det blev Wild child, som jag hade hört talas om och som tydligen skulle vara ganska bra. Jag hade en del tvivel om den saken men jag måste säg att den var klart sevärd! En riktig tjejfilm rakt igenom med humor så om ni är på ett sånt humör någon dag så kanske den passar^^

På hemvägen ringde Emma och det blev en riktig kul pratstund.

På tal om något helt annat. Trots att jag sagt det många gånger så är jag så glad över att jag har hittat såna underbara vänner som jag har. Såna som finns där, och som det går att prata med om vad som helst. Jag har inte någon stor armé av vänner men jag är helt ärlig när jag säger att jag hellre har ett par riktigt nära vänner som finns där än tio stycken som bara finns där när det passar dem.
Sen jag började på högskolan så har fler såna människor dykt upp. Såna som ibland bara ringer för att hör hur det är, eller som se till att vi alla inte tappar kontakten bara för att vi inte går i samma klass/grupp längre. Såna människor tycker jag att man ska värdesätta. Såna som finns där och gör livet roligare. De som helt enkelt fyller det med färg.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0