090330

Haha, vet ni vad jag märkte just nu? Min mobil tror tydligen att det är söndag idag xD Får ta och ändra det sen.
Nu har jag precis kollat klart på Spårlöst, som går på fyran. Riktigt bra program och avsnittet idag var ganska bra. Lite ovanligt med tanke på han som skulle leta reda på sin biologiska pappa inte fick reda på det förrän han var 35 år. Tänk att en dag få veta att nej, nu är det så att den du trodde var din pappa inte är det utan han bor istället i tyskland. Hade jag fått reda på det när jag var 35 så hade det kommit som en väldig chock.
Innan det så tittade vi även på Familjen Annorlunda. Älskar såna program så det är verkligen ett program i min smak^^

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, men innan dess så säger jag grattis till kusin som fyllde 18 igår! =)     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0