crush crush crush


just den låten spelas här hemma nu^^  vaknade för en stund sen och är fortfarande lite trött. Haha, har inte riktigt vaknat ännu! 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, hade bestämt med pappa att vi kanske skulle övningsköra men vet inte riktigt hur det blir med det. Känner mig inte alls motiverad att göra det.
just nu är mest det som hänt här i närheten(ett par hus ifrån vårt) som cirkulerar runt i mitt huvud. Fy fan, vad hemskt. Och där har man kört förbi varje dag,senast igår då det var avspärrat och en väktare stod där. Känns konstigt att något sådant här händer så nära, och även med tanke på att jag brukar prata med henne ibland.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0